6.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
5

Ervaring met Ziggo alles-in-1 bestellen

Gepubliceerd op 28 januari 2012 door Henk.

Vroeger heeft Ziggo wat problemen gehad met de service toen ze Casema hadden overgenomen. Nu 3 jaar later ging ik ervan uit dat Ziggo de service toch wel verbeterd zou hebben. De website ziet er goed en overzichtelijk uit. Dit is de reden waarom ik op Ziggo ben overgestapt. Helaas bleek de services nog niet helemaal goed te zijn. Na 30min met het betaalde nummer gebeld te hebben, werd helaas de verbinding verbroken, niet echt klantvriendelijk.
Mijn conclusie is, de producten van Ziggo zijn prima, geen problemen mee, maar als je iets van ze nodig hebt waarvoor je ze moet contacten dan beginnen de problemen.

Pluspunten
  • Ziggo is goedkoop. Bieden wat ze beloven qua internetsnelheid. Overzichtelijke site.
Minpunten
  • De service nog steeds niet goed. (het ligt er beetje aan wie je aan de telefoon krijgt)
  • Ziggo is niet te bereiken via de mail.
Aan te bevelen

Ja, want ze zijn goedkoop en hebben uiteindelijk de problemen gefixt