5.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
4

Extra maand betalen bij opzegging door verhuizing

Gepubliceerd op 16 november 2011 door Shuttle.

Woonde in 2008 in Capelle aan den IJssel, was op zoek naar andere woning. Woning gevonden in Rotterdam Centrum. Toen woning aanvaarding definitief was bij Ziggo aangegeven dat we gingen verhuizen. Zijn binnen 1 maand verhuisd. Bericht van Ziggo: wij kunnen niet leveren in Rotterdam Centrum en we moesten 1 maand extra abonnement betalen omdat er altijd een opzgtermijn van 2 maanden was, ondaks dat ik binnen 1 maand verhuisde. Dat stond in de leveringsvoorwaarden. Dus ik moest 1 maand voordat ik verhuisde opgeven dat ik over twee maanden ging verhuizen terwijl de datum van verhuizing toen nog niet vaststond.
Zij dreigden met incassobureau wanneer ik niet betaalde.
Ik had volgens Ziggo van te voren moeten nakijken waar hun leveringsgebied was. Maar dat kon ik niet, want ik wist niet waar ik heen zou gaan.

Pluspunten
  • In de tijd dat wij Ziggo hadden waren er geen leveringsproblemen.
Minpunten
  • Zo star als een 10 cm dikke loden deur.
Aan te bevelen

Nee, niet aanbevelen