1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
1

Geen goede ervaring met Ziggo naar de opzegging

Gepubliceerd op 31 maart 2011 door Dany.

Op 30 mart s'ochtends heb ik digitale kabeltelevisie bij Ziggo opgezegd.
Opzegtermijn duurt een mand. Direct
Naar opzegging waren alle televisie programmas's vergrendeld. Toen belde ik storingsdienst van Ziggo,
Half uur was ik van een afdeling naar de andere gestuurd. Gesprekskosten 10 eurocent per minuut. Dat gaat op mijn kosten.
Zij hebben versproken mij te helpen en alles in goede orde regelen.
Tot nu toe heb ik nog geen televisie programma, terwijl op 30 mart,
Direct naar opzegging van mijn rekening was bedraag van 16,95 euro voor april maand afgeboekt.
Nu vraag ik mij, is Ziggo eerlijk bedrijf of niet? Maar ik laat mij niet voor dom verkopen. Tot ziens Ziggo.

Pluspunten
  • Wat voor sterke punten willen jullie hebben?
Minpunten
  • Schijnbaar vriendelijk, maar je woord toch niet geholpen.
Aan te bevelen

Ja, ik zou ziggo niet maar aan mijn ergste vijand aanbevelen