5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
5

Goed als het werkt, maar als er iets fout gaat!

Gepubliceerd op 1 februari 2011 door Oscar.

Ze proberen het goed te doen, maar soms gaat het fout dan kom je er zeker met de (help)desk niet uit. Heb er zeker 10 mensen gesproken, waren bijna allemaal naar incompetentie geselecteerd. Het ergste is dat bij dezen (help)desk ook nog mensen aanwezig zijn die je kunnen en willen begrijpen. Maar tot die tweede schijf kom je bijna niet, heb je die dan eindelijk te pakken. Plots is het géén probleem meer, maar lost hij/zij het in no-time op. Ineens zou Ziggo wel je communicatie partner kunnen zijn. Jammer van de eerste groep helpdesk medewerkers.

Pluspunten
  • Producten zijn goed, telefoon gaat prima en stabiel. Internet is absoluut top, snel en stabiel.
Minpunten
  • De (help)desk is een absolute ramp.
Aan te bevelen

Ja.