5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
7

Nog geen klant, na bestellen al problemen

Gepubliceerd op 13 januari 2012 door Paula Ras.

Ik heb een revieuw over Ziggo: Ik meld mij aan bij Ziggo; wil de volgende dag het pakket toch aanvullen met een ander product, zegt de call centrum medewerker dat mijn bestelling niet bestaat, maak een nieuwe bestelling klaar, krijg ik de bevestiging. 2 dagen later weer een nieuwe bevestiging, bel ik hierover dan is er van deze bestellingen niets terug te vinden en wordt er weer een nieuwe bestelling gedaan. Heb ik dus 3 brieven met 3 verschillende tijden dat er een monteur langs gaat komen.

Pluspunten
  • Je te woord staan vanuit het callcentrum en een bestelling kunnen plaatsen.
Minpunten
  • Na een bestelling is die niet meer te vinden, komt er weer een bestelling die weer iemand verwijderd en zo gaat het maar door.
Aan te bevelen

Nee.