8.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Perfecte oplossing m.b.t. klacht HDD-recorder

Gepubliceerd op 28 april 2012 door Frits Hartgers.

Onze HDD-recoder gaf steeds storing - was bijna 27 maanden oud, dus geen garantie meer - en voor ons dus aanleiding om een brief te schrijven naar Ziggo ( na eerder telefonisch contact ) en de klacht te deponeren. Na 2 weken werd ik teruggebeld met de mededeling dat wij 100% gratis - ja u leest het goed - een nieuwe HDD recorder zouden ontvangen. Hetgeen binnen 10dagen dan ook gebeurde. De oude hoefde niet geretourneerd te worden van Ziggo. Wj tevreden als klant en Ziggo tevreden als leverancier. Iedereen blij dus!

Pluspunten
  • Snelle afhandeling klacht, snelle levering.
Minpunten
  • Behandeling telefonische klacht was matig tot slecht.
Aan te bevelen

Ja, prima bedrijf met vakkundig personeel