7.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
7

Redelijk tevreden over Ziggo

Gepubliceerd op 2 mei 2012 door EvdSar.

Inmiddels heb ik voor de tweede keer een Ziggo abonnement. Mijn eerste ervaring met Ziggo was slecht. De hardware matchte niet met elkaar waardoor ik regelmatig opnieuw moest opstarten en erg veel gebeld heb met de servicedesk (op mijn kosten). Ook heb ik de upgrade waar ik wel voor betaalde nooit gekregen. Helaas heeft Ziggo min of meer een monopolie dus is het niet een optie over te schakelen naar een andere aanbieder.

In ons nieuwe huis toch maar weer naar Ziggo overgestapt. Afgezien van wat problemen met het aansluiten (aanmelding was niet aangekomen, hoewel wel door Ziggo bevestigd) werkt nu alles prima. Van de kant van Ziggo is er ook een nette oplossing gekomen voor de dag die wij voor niets op aansluiting hebben zitten wachten.

Pluspunten
  • Snel internet, compleet pakket. Aansluiten door monteur is erg handig!
Minpunten
  • Jammer dat je niet internet alleen kan nemen meer en dat je altijd telefonie er bij moet nemen.
Aan te bevelen

Ja.