7.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
4

Review Ziggo alles in een

Gepubliceerd op 10 mei 2012 door Vrijthof.

Tevreden dat men voor een relatief laag bedrag een "alles in een pakket" kan kiezen. Voorheen Alleen Tv gehad. Later internet erbij genomen. Omdat alles naar behoren werkte en er toen "alles in een" pakketten werden aangeboden voor een aantrekkelijk bedrag, deze genomen. Door concurentie van anderen heeft Ziggo de snelheden van het internet uit het pakket verhoogd zonder de tarieven te verhogen. Hiermee hebben ze eventuele overstappers (waaronder mijzelf) kunnen voorkomen.

Pluspunten
  • Er is keuze in 3 soorten alles in een pakketten. Daar kan men dan naar behoefte uit kiezen.
  • Onderling bellen naar andere Ziggo klanten is tot een bepaald aantal minuten per maand gratis.
Minpunten
  • Indien men een probleem heeft met een van de onderdelen van het pakket, kan het soms moeizaam zijn om deze te verhelpen. Service- helpdesk medewerkers zijn niet optimaal geschoold.
Aan te bevelen

Ja, als alles werkt dan loopt het als een trein