2.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
4

Review: Ziggo totaal pakket, veel storingen, slechte aanbieder

Gepubliceerd op 25 mei 2012 door Samuel.

Wij zijn enkele jaren geleden klant geweest van Ziggo, maar ik ben blij dat ik verlost ben van dit bedrijf.

Helaas maar waar:

Slechte klantenservice, lange wachttijden, slecht opgeleid personeel, veel storingen, wachten bij opzeggen abonnement op geld teruggave van ruim 6 maanden.

Eerst waren wij klant bij Ziggo, maar daar was ik al gauw van genezen. Ziggo kent als bedrijf veel storingen, als je dan de klantenservice belt moet je meestal al ruim een half uur tot 1 uur in de wacht staan a 10 cent per minuut.

Dan krijg je eindelijk contact met een medewerker, en meld je de storing, ik vertelde deze medewerker het verhaal en dat ik de modem al had gereset etc.
Het hele verhaal overnieuw gedaan samen met hun medewerker, nog steeds storing en geen internet.
Later bleek er een storing te zijn in de kast bij ons in de buurt, deze zou snel worden verholpen. Drie dagen later nog steeds storing, dus geen internet, telefoon, tv.

De prijs kwaliteit van Ziggo is erg duur, zo moet je veel bijbetalen als je wat extra wil zoals: meerdere zenders etc. Wij waren dus gemiddeld zo'n tachtig euro per maand kwijt aan het hele pakket, wij zijn overgestapt naar een andere aanbieder, nu zijn wij maar 55,- per maand kwijt en hebben hierbij ook nog eens extra opties in het pakket zoals bij Ziggo.

Het opzeggen van mijn abonnement bij Ziggo:

Het abonnement werd snel beëindigd, maar kreeg pas na 6 maanden mijn teveel betaalde geld terug.

Personeel slecht opgeleid.

Vaak krijg je een Callcentre aan de telefoon, die Ziggo heeft ingehuurd, omdat ze de klachten en storingen niet kunnen verwerken. Deze Callcentre zijn niet van Ziggo, en is dus ingehuurd door Ziggo en het gevolg hiervan is het volgende:

Callcentre personeel is niet goed opgeleid om standaard problemen te kunnen oplossen.
Het extern callcentre noteert niet het logboek, waardoor je niet kunnen zien waarvoor jij had gebelt en jou klacht of storing.

Dus kortom is Ziggo:

Slecht.
Slecht opgeleid personeel.
Zeer Duur!! Prijs en kwaliteit.
Veel storingen.
Lang in de wacht bij de klantenservice.

Pluspunten
  • De rekeningen die u ontvangt van ziggo zijn wel overzichtelijk, en klopppen over het algemeen wel, maar blijf op je hoede bij dit bedrijf.
Minpunten
  • Slechte verbindingen.
  • Lange wachttijd klantenservice.
  • Geld teruggave bij beëindiging kan zeer lang duren.
    Slecht opgeleid personeel, kan simpele storing niet oplossen.
    Zeer duur in prijs en kwaliteit verhoudingen.
    Veel storingen, telefoon, tv, internet.
    Externe Callcentre met slecht personeel, die niets weten over storingen etc.
    Aanrader voor u is niet in zee te gaan met dit bedrijf.
Aan te bevelen

Nee, slecht bedrijf en duur vergeleken met andere aanbieders.