3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
8

Waardeloos bedrijf in meerdere punten

Gepubliceerd op 23 mei 2012 door Susan.

Een waslijst kan ik opnoemen. Slechte telefoonservice doordat de ene dit zegt en de andere dat, tenminste als je ze aan de telefoon krijgt. Ze maken de tv zender pakket kleiner en verplichten min of meer om een duurdere abonnement te nemen. Bij storing op tv of radio gooien ze het op slecht weer en ja dat kan gebeuren (altijd dus). Internet dat te traag is en zij dat zelf ook aangeven via meting, maar vervolgens geen 'piep" mee doen. Maar wel geld vangen................

Pluspunten
  • Zijn die er dan? Ze hebben een winkel waar je evt heen kunt gaan ipv bellen.
Minpunten
  • Zie ook algemene opmerkingen. Slechte service, te duur, slecht bereikbaar. Langzame verbinding, slechte beeldkwaliteit. Niet klantvriendelijk. Opdringerig in de winkel. Afpoeder beleid.
Aan te bevelen

Nee, wil je problemen, ga dan vooral naar ziggo