4.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Zeer slechte ervaring met ziggo

Gepubliceerd op 22 februari 2011 door A.

- ben al 1,5 maand bezig met tv aansluiting
- begin augustus gebeld en afgesproken dat de aansluiting 31 augustus plaats zou vinden. Dezelfde dag zou de diggibox gebracht worden. Ben de hele dag thuis gebleven maar niemand is komen opdagen omdat de medewerker van ziggo dit in de computer is vergeten te zetten
- er is monteur geweest toen we niet thuis waren, we zouden tv via de kabel kunnen ontvangen. Maar het signal is er nog steeds niet
- gisteren zou de monteur komen tussen 13.00 en 18.00. Ik was om 13.05 thuis en toen was de monteur al geweest en vertrokken. Hij heeft niet gebeld, terwijl hij wel mijn telefoonnummer had. De medewerker van ziggo had gezegd dat hij volgens het protocol mij wel moest bellen. En ze brengen nog 35eur voorrijkosten in rekening!

Pluspunten
  • Geen sterke punten op dit moment, ben zeer negatief over het bedrijf! Als er andere alternatieven waren, was ik al lang van tv provider veranderd.
Minpunten
  • slechte call centre! Sommige medewerkers zijn erg goed terwijl de anderen er helemaal niets van maken. Dit verpest de algemene indruk van het bedrijf.
Aan te bevelen

Nee, nee, ik zal het niet aanbevelen