8.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
4

Ziggo betrouwbaar stabiel en goed

Gepubliceerd op 27 februari 2011 door MikeO.

Ben al jaren een gebruiker van Ziggo, voorheen Multikabel. In al deze jaren maar een enkele keer een storing gehad die meestal binnen korte tijd weer was verholpen. Multikabel was wel beter en door de diverse overnames gingen er een aantal dingen fout in het begin.

Pluspunten
  • Stabiel netwerk. Gaan met hun tijd mee. Sinds kort kun je als je gebruik maken van bellen via de kabel gratis naar de servicedesk bellen door 1200 te bellen. Dit een een hele vooruitgang. Ik ben van mening dat een servicedesk gratis moet zijn. Je neemt een dienst af waar je voor betaald.
Minpunten
  • Contact met servicedesk is niet altijd even goed. Bij een probleem wordt altijd een standaard script uitgevoerd. Als je deze dingen zelf al hebt doorlopen moet je aan de telefoon weer deze stappen steeds doorlopen. Soms kan dit zeker handig zijn maar als je veel ervaring hebt kun je al snel uitsluiten dat het probleem niet in huis ligt. Hier zouden ze beter mee om moeten gaan. Het hangt ook af wie je aan de lijn krijgt. Bij sommige medewerkers ben je lekker snel klaar omdat zij je wel direct geloven.
Aan te bevelen

Ja, zeker aan te bevelen.