6.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
8

Ziggo heeft plus punten en min punten

Gepubliceerd op 8 februari 2011 door Barnebiebears.

Stelt me zwaar teleur dat ziggo geen vergoeding kan geven voor geleden ongemak ben al heel lang klant en onder vindt al geruime tijd eerst last van modem die het steeds begaf ook regelmatig geen internet en geen telefoon en dit om de haveklap meldt dit steeds en dan zeggen ze dat ze aan verbetering aan het werken zijn nou ik spreek regelmatig mensen die het zelfde hebben dan zou je toch zeggen een kliene vergoeding voor je klanten op zijn minst beleefd.

Pluspunten
  • Goed overzichtelijke mijn pagine met info over factuur en diensten opzeggingen en aanpassingen en gratis onderling bellen.
Minpunten
  • Niet te achterhalen informatie als weer eens de telefoon en internet uitvalt wordt niet weer geven op de tv ondanks een pagine daar voor.
Aan te bevelen

Ja, in de hoop dat het beter wordt en het eit dat je dan onderling gratis belt scheelt toch kosten