4.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
5

Ziggo internet en bellen voor een vaste prijs

Gepubliceerd op 21 januari 2010 door Laura.

Als in van de Beta testers van ziggo kabel was ik er in 2000/2001 al bij toen Ziggo zijn eerste kabelinternet aanbood tegen een vaste prijs. Helaas is het er sindsdien niet beter op geworden, veelal kun je geen mail ontvangen van bijv hotmail accounts, of internet ligt er uren/dagen uit.
De helpdesk is gruwelijk duur en beneden alle peil, ik heb het idee dat men daar zit met een blaadje voor de neus waarop FAQs staan en deze worden dan ook exact zo afgelezen, uw telefoon is niet geschikt, uw kabel te lang, modem resetten, nieuwe firmware, als je 8x per week belt en 8x exact dezelfde volgorde te horen krijgt dan begin je toch wel langzaam te koken.

Pluspunten
  • Nooit te laat met afboeken van het abonnements geld.
Minpunten
  • Trage verbinding
  • Veelal niet bereikbaar telefonisch en qua mail
  • Vaak niet bereikbaar voor hotmail gebruikers
    -Te dure onvakkundige helpdesk
    -Veelal wordt er een monteur gestuurd en die kijkt dan ook meteen naar de wijkkast, de dagen dat ik op die monteur gewacht heb zijn niet te tellen.
Aan te bevelen

Nee, nee niet aanbevelen.