4.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
8

Ziggo is duur, heeft slecht bereik, en slechte service

Gepubliceerd op 21 mei 2012 door Nas.

Hallo,
Ik ben al een paar jaar klant bij Ziggo.
Ziggo is in vergelijking met andere maatschappijen duur, heeft slecht bereik.
En als je daarover belt, zijn ze of niet bereikbaar, of bezig met een oplossing.
Het gebeurde ons regelmatig de afgelopen paar jaar dat wij weken zonder telefoon of internet zaten.
Ziggo is heel makkelijk met de klant de schuld te geven.
Na een paar jaar bleek de fout echter wel bij hun te liggen, en niet bij ons.
Maar een vorm van compensatie ho maar.
Ik ben me nu aan het orrienteren voor een andere maatschappij.
Maar wat blijkt, Ziggo en Kpn, zijn de enige twee all in one, pakketen, die hier goed ontvangst hebben.
Het is toch te achtelijk voor woorden, dat zoiets in een `vrij`Nederland mogelijk is.

Pluspunten
  • Ze zijn altijd optijd met hun facturen.
Minpunten
  • Slecht bereikbaar voor klanten met klachten, en slechte compensatie.
Aan te bevelen

Nee.