5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
8

Ziggo is niet wat ik ervan verwacht had

Gepubliceerd op 11 juli 2010 door TimR.

Mijn eerste indruk van Ziggo was goed, een internetprovider met een goed prijs/kwaliteitsverhouding.

Totdat de problemen begonnen, ik heb ondertussen al zo'n 10 keer contact gehad met de klantenservice, en ze gaven me allemaal verschillende antwoorden.

Laatst was er een monteur langsgeweest, die zei dat hij het euvel verholpen had. Dat klopt, voor zo'n 2 uur & toen begonnen de problemen alweer.

En dat is niet handig, als je een bedrijf hebt wat afhankelijk is van internet.

Afrader.

Pluspunten
  • Goede snelheid, als het eenmaal werkt.
Minpunten
  • Slechte klantenservice;
  • Buitenlandse monteurs die amper Nederlands spreken;
  • Digitale televisie werkt niet naar behoren. Blokkerig beeld.
Aan te bevelen

Nee, ik zou gaan voor glasvezel of iets anders.