7.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Ziggo is niet zo vlot als ik gedacht had

Gepubliceerd op 20 maart 2010 door Claudy.

Mijn jarenlange ervaring met Ziggo (voorheen: Essent), is niet zo
Voortreffelijk verlopen als je van een provider mag verwachten. Toen
Ziggo nog Essent heette, had ik geen totaal geen problemen maar sinds de
Naamsverandering naar Ziggo, was er iedere keer wat. Ik heb 3 dagen geen
Internet gehad en Ziggo mailde,
Als ik langer dan 24 uur offline zou zijn, ik iedere dag dat het langer
Ging duren, per dag terug zou krijgen via mijn bank. Helaas is dat nooit
Gebeurt. Soms waren ze een week met werkzaamheden bezig en dan lag de
Boel gewoon stil, zonder excusses. Geen internet, televisie of telefoon.
Vandaar dat ik maar over ben gegaan naar een andere provider.

Pluspunten
  • Ziggo heeft wel een snelle internet-verbinding en zeker niet te duur.
Minpunten
  • Slechte service, vooral als het om werkzaamheden betreft dan volgt er geen uitbetaling na 24 uur off-line.
Aan te bevelen

Ja, voor snel internetten zeker.