2.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Beloofde onkosten nooit ontvangen

Gepubliceerd op 30 december 2013 door LH.

Ontevreden over extra gemaakte retourskosten van een kapotte rugtas.
Instructies van Bagazoo netjes gevolgd. Vervolgens vele mails over en weer verstuurd. Het bedrag zou overgemaakt zijn, kon wel even duren voor het op onze rekening zou staan!? . Daarna bleek het weer overgemaakt maar dan met een veel lager bedrag. Na de laatste mail van mij over het juiste bedrag heb ik nooit meer iets vernomen en/of het lagere bedrag ontvangen. Was dus gelogen! .

Pluspunten
  • Het aanbod op de site ziet er goed uit. Aanvankelijk werd er snel gereageerd voor een goede oplossing, vervolgens hoorden we enkele weken niets.
Minpunten
  • Klant moet extra kosten maken als Bagazoo een kapot artikel verkoopt.
  • Deze kosten worden beloofd dat je die terugkrijgt maar ondanks vele mails heb ik ze niet gekregen. In de mails werd echter tot 2 keer toe geschreven dat het bedrag over gemaakt zou zijn! Niet dus! .
Aan te bevelen

Nee, niet te vertrouwen!, bagazoo liegt! .