9.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Bader, stoomreiniger garantie TOP!

Gepubliceerd op 22 maart 2020 door Dirk.

In mei 2019 een Livington PRIME Steam Mop Dampfreiniger, Bestelnr.: 182374J gekocht. Op 14-03-2020 deze met het retour-biljet teruggezonden met als opmerking aansluitstuk / koppelstuk voor de onderdelen is afgebroken. Terugzending via een DHL servicepunt na eerst contact met klantenservice van Bader gehad te hebben. Na 1 dag belt Bader terug met de mededeling: Er ligt een nieuwe stoomreiniger voor u klaar. Een week later op zaterdag 22 maart 2020 komt een bezorgster langs met een geheel nieuw apparaat. Ik vind service zoals dat hoort, TOP en daarom een tien.

Pluspunten
  • Klantenservicemedewerkster belde binnen 1 dag terug.
  • Ik had geen wachttijd aan de telefoon, was direct aan de beurt.
  • Geen lang geklier over wat er aan de hand is met het apparaat of over wel of geen garantie.
Minpunten
  • Op website niet kunnen zien dat de klantenservice in het weekeinde alleen voor bestellingen open is en niet voor klachtencontact over garanties et cetera.
Aan te bevelen

Ja, Prima retourservice met een retourbiljet dat al bij de aflevering van het apparaat zat.