1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Onvriendelijk en slechte service

Gepubliceerd op 25 juli 2014 door Marcel.

Ik ben zeer ontevreden over deze winkel. De asics nimbus 15 die ik thuis kreeg waren duidelijk eerder gepast door iemand anders terwijl ik om geheel nieuwe had gevraagd. Daarop gebeld met de winkel, maar dan moest ik ze maar terugsturen op eigen kosten. Daarop heb ik een klacht ingediend bij Thuiswinkel Waarborg, en na 7 dagen (de termijn die geldt) had de winkel nog niet gereageerd. Hierop heb ik het retourformulier van de winkel ingevuld op hun site en de schoenen op eigen kosten geretourneerd. Toen ik ’s middags thuiskwam zag ik een antwoord (2 uur na het verzenden) van de winkel op het retourformulier dat ik de schoenen gratis kon retourneren op hun antwoordnummer. Toen ik opbelde en zei dat ik de schoenen al op eigen kosten had geretourneerd was dat jammer voor mij. Dan had ik maar van hun antwoordnummer gebruik moeten maken. Hierop heb ik weer Thuiswinkel Waarborg geïnformeerd. De winkel heeft toen snel een mail naar Thuiswinkel Waarborg gestuurd waarin over de procedure die de winkel had gevolgd ook nog eens gelogen werd. Ze beweerden dat ze wel binnen een week via mail hadden gereageerd naar mij. Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg geen service.
Het ergste van deze winkel vind ik dat ik aan de telefoon zeer onvriendelijk te woord werd gestaan, zelfs bijna geschoffeerd, met name door de eigenaar alsmede door een paar andere werknemers. Deze winkel had gewoon binnen een week na mijn klacht aan Thuiswinkel Waarborg kunnen reageren en kiezen om wel of geen service te verlenen.
Overigens, als ik op recencies Sanden Sports had gegoogled had ik nooit wat bij deze firma besteld. Fitness24.nl is één van de sites van dit bedrijf. Let op! De reviews op hun eigen site fitness24.nl die ik heb gelezen zijn allemaal positief. Het heeft er schijn van dat negatieve reviews niet worden geplaatst.

Aan te bevelen

Nee, mijn verhaal spreekt voor zich